Held under the patronage of His Excellency Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan, Minister of Tolerance, United Arab Emirates’

Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan opened the 27th Edition of Jewellery & Watch Show

Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan, the UAE Minister of Tolerance opened the 27th Edition of Jewellery & Watch Show yesterday. The media, VIPs, visitors and high profile personalities attended the opening ceremony.

 

Sheikh Nahyan took a tour of the different sections of the exhibition and viewed the exclusive and original collections of jewellery and watches spanning countries across the globe. 

 

Mohamad Meheiddine, JWS Event Manager said, “It is such an honour for us to open the doors of JWS in the presence of Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan, the Minister of Tolerance in the UAE, who has always provided us with unconditional support throughout the years.” He also added, “It is amazing that we are now in the 27th edition of the show and with each year we ensure that it is an incomparable experience for all those who visit and engage with exhibitors who bring to JWS pieces that are exceptional and varied.”

 

JWS this year has over 150 exhibitors, of which several of them are new. It is a unique experience as most of the items on display are rarely found in mainstream retail outlets or shopping malls. JWS gathers under one roof a rich and dynamic blend of designs that are both local, regional and international creating a festival of jewellery and watches for visitors to choose from.

 

Visitors can still register online for fast track entry here or register at Hall 9. 

الشيخ نهيّان بن مبارك آل نهيّان يفتتح الدورة 27 من معرض المجوهرات والساعات في أبوظبي

التسامح في الإمارات العربية المتحدة، يوم أمس فعاليات الدورة السابعة والعشرين من معرض أبوظبي المجوهرات والساعات. وشهد حفل الافتتاح حضور حشد كبير كبار الشخصيات والزوار والشخصيات البارزة وممثلي وسائل الإعلام

 

وقام معاليه بجولة شملت أقسام المعرض المختلفة استعرض خلالها مجموعات الساعات والمجوهرات الحصرية والأصلية التي تعرضها أبرز العلامات التجارية من مختلف أنحاء العالم.

 

وبهذا الصدد، قال محمد محي الدين، مدير معرض المجوهرات والساعات في أبوظبي: "إنه لشرف كبير أن نفتتح أبواب معرض المجوهرات والساعات بحضور معالي الشيخ نهيان بن مبارك آل نهيان، وزير التسامح في الإمارات، الذي لطالما منحنا دعمه اللامحدود على مدار دورات معرضنا. ومع افتتاحنا لفعاليات الدورة السابعة والعشرين من المعرض ونواصل العمل على ضمان تقديم هذا المعرض الفريد تجربةً مميزةً لا تضاهى لجميع زواره خلال تفاعلهم مع الجهات العارضة، التي تقدم بدورها مجموعةً استثنائية ومتنوعة من القطع التي تشكل إضافةً غنيةً للمعرض"

 

وتشهد الدورة الحالية من المعرض مشاركة أكثر من 150 جهة عارضة، حيث تسجل العديد من هذه العلامات التجارية مشاركتها الأولى في المعرض هذا العام، والذي يقدم تجربةً فريدةً باعتبار أن غالبية القطع المعروضة لا تتوافر عادةً في منافذ البيع بالتجزئة أو مراكز التسوق الاعتيادية. ويقدم المعرض مزيجاً غنياً وحيوياً من التصاميم المحلية والإقليمية والعالمية التي تحول المعرض إلى مهرجان حقيقي للمجوهرات والساعات يتيح للزوار اختيار قطعهم المفضلة من بين مجموعة واسعة وحصرية

 

لا يزال بإمكان الزوار التسجيل عبر الموقع الإلكتروني لضمان الدخول السريع هنا أو التسجيل في القاعة رقم 9