Held under the patronage of His Excellency Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan, Minister of Tolerance, United Arab Emirates’

Jewellery & Watch Show Abu Dhabi achieves outstanding attendance

The 27th Edition of Jewellery & Watch Show (JWS) took place in Abu Dhabi on 26-30 October and attracted just over 7,000 visitors.

 

The 5 day event was opened by Sheikh Nahyan bin Mubarak Al Nahyan, the UAE Minister of Tolerance and displayed unique jewellery and watch items from over 150 exhibitors. 

 

Mohamad Mehieddine, Event Manager said: “This year JWS attracted a larger and more qualitative audience than in previous editions and we have received very positive feedback about the quality of exhibitors and products on display. I would like to thank all those who are contributing to the success of this edition that will serve as a benchmark of future editions where we will always aim to provide the most enjoyable experience for all those who love to attend the show.”

 

He also added that in this edition the exhibitors have exerted a lot of effort to ensure that there are very rare and exclusive items on display and encourages buyers to visit the show and experience for themselves the extraordinary collection of jewellery and watches from all across the globe.

 

Visitors were also in awe of the most valuable guitar decorated with 11,000 diamonds owned by Aaron Shum Jewelry of Hong Kong, parent company of Lifestyle Fine Jewellery. Many were seen taking ‘selfies’ with the magnificent instrument. 

 

Jewellery & Watch Show Abu Dhabi will be back again at ADNEC next year on 25-29 October 2020. 

 

If you would like to exhibit, enquire today here.

معرض المجوهرات والساعات في أبوظبي يشهد حضوراً قياسياً

شهدت الدورة 27 من معرض المجوهرات والساعات في أبوظبي، والتي انعقدت من 26 ولغاية 30 أكتوبر، حضوراً قياسياً تجاوز 7 آلاف زائر.

 

وقام معالي الشيخ نهيان بن مبارك آل نهيان، وزير التسامح في حكومة الإمارات العربية المتحدة بافتتاح الفعالية التي حفلت بالعديد من المجوهرات والساعات الفريدة لأكثر من 150 جهة عارضة.

 

وفي إطار تعليقه، صرّح محمد محي الدين، مدير المعرض: "استقطب المعرض في دورته لهذا العام شرائح مميزة من الضيوف والمهتمّين في القطاع بنسبة أعلى من الدورات السابقة، كما نالت الفعالية إشادةً ملفتةً من حيث مستوى العارضين ونوعية المنتجات التي تم طرحها. وبهذه المناسبة، أودّ أن أشكر جميع من ساهم في نجاح هذه الدورة من الفعالية، وترسيخ حضورها كمعيار للدورات المقبلة، ونقطة انطلاق تعزّز مساعينا الرامية دائماً إلى تقديم تجربة ممتعة لجميع المهتمّين بحضور المعرض".

 

كما أضاف محي الدين بأن العارضين المشاركين في الدورة السابعة والعشرين قد بذلوا جهوداً مضاعفةً لضمان توفير منتجات نادرة وحصرية، وتشجيع المشترين على زيارة المعرض للاستمتاع بأبهى تشكيلات المجوهرات والساعات من كافة أنحاء العالم.

 

وأبدى الضيوف انبهاراً لافتاً بجمال الجيتار المرصّع بـ 11 ألف جوهرة ماسية والذي تملكه دار 'آرون شوم' للمجوهرات في هونج كونج، وهي الشركة الأم لمجوهرات ’لايف ستايل فاين جولري‘، حيث استمتع الكثير منهم بالتقاط صور السيلفي مع هذه التحفة الفنيّة المذهلة.

 

ومن المقرر عودة معرض المجوهرات والساعات في أبوظبي من جديد إلى مركز أبوظبي الوطني للمعارض ADNEC في العام القادم خلال الفترة من 25 ولغاية 29 أكتوبر 2020.

 

يمكن للراغبين بالمشاركة والعرض في الدورة القادمة، الاستفسار منذ الآن عبر الرابط التالي